Rubrik.

Haft utvecklingssamtal idag i skolan och det gick väl hyfsat. Bättre än jag trodde
faktiskt :$. Rätt nöjd över mina betyg idag även fast jag inte pluggar sönder nu
som typ i kunskapsskolan fast ändå inte hehe. Hoppas bara att det håller till nationella
proven nu som kommer efter påsklovet så ska verkligen förbereda mig så mycket det
går så det känns okej inför proven och redovningarna. Svenska muntliga började idag
så nu är det bara dags att dra igång och söka om relationer lite här och var. Har ju mina
egna erfarenheter som alltid betyder mycket när man håller föredrag och presentationer.
Lär väl bli en del snack om detta under en tid på bloggen då det är det mest aktuella i
skolan för tillfället men jag hoppas ni inte dör på mina inlägg då. Peppa mig istället (a).



Love Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0