pinsamt värre..

Bloggen står tom, inte alls meningen gott folk. Har ingen fantasi nu för att skriva.
Alla vet ju att den kommer och går. Nu har den gett sig av märker jag. Trist.

Kan väl börja lite smått med att berätta lite om senaste dagarna antar jag.
Jonathan kom efter ridningen i fredags, hade en häst som heter Leon. Gick helt
okej men är fortfarande fast vid Nina hihi. På lördagen umgicks jag med Jonathan
och på kvällen var det innebandy match, samtidigt som melodifestivalen!, och när
man kom hem var man rätt slut då vi var bara 8 personer totalt och fick springa
mycket på så få människor.

Söndag, vaknade upp tillsammans med Jonathan och vi gjorde inget speciellt då,
var ute och gick i den härliga solen och efter det skulle Jonathan åka hem för att
familjen skulle åka till kusinerna där vi skulle fira min och Didriks mormor som fyllde
80 år. Gammal <3.

Måndagen flöt väl på, detta var nog världens tänk dag i mitt fall, var med William
efter skolan och vi snackade massor, 2 timmar tror jag det blev eller nåt :$.
Tyvärr ingen träning på kvällen heller då vi tagit bort den nu när sista seriematchen
har spelats så där fanns det ytterligare tid att tänka på massor av saker hehe.

Idag (tisdag) var typ världens chill dag i skolan, en lugn engelska lektion med massage.
En seg men ändå ganska mysig historia/samhällslektion på eftermiddagen med massage :$.
Nu är det snart dags för mig att åka till stallet. Har fått höra att jag ska rida Nobile idag
så hoppas på en riktigt rolig hopplektion och är grymt taggad!<3.

Love Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0